Onze zorgverleners staan dagelijks voor u klaar. De huisarts wordt ondersteund door verschillende functies.
Op de huisartsenpraktijk hebben wij de mogelijkheid om een aantal aanvullende onderzoeken in te zetten:
De huisartsen zijn gespecialiseerd in het verrichten van chirurgische ingrepen zoals:
Verder kunt u bij hen terecht voor:
De assistente staat u als eerste te woord wanneer u met de praktijk belt. Ze maakt afspraken voor het spreekuur, de huisbezoeken en het telefonische spreekuur. Om de urgentie van uw vraag en de spreekuurtijd die nodig is goed in te schatten, vraagt zij u naar de reden van de afspraak. Zij weet het antwoord op veel praktische vragen, bijvoorbeeld over verwijzingen en recepten. U kunt haar ook bellen voor uitslagen van bijvoorbeeld bloedonderzoek, foto’s die in het ziekenhuis zijn gemaakt.
De assistente draait ook haar eigen spreekuur, u kunt bij haar op afspraak terecht:
De chronische zorg wordt verleend door de praktijkondersteuners Somatiek. Onder de chronische zorg valt: (klik op de link voor meer informatie)
Bij klachten kijken we niet alleen naar de lichamelijke kant maar betrekken we ook de psychische en sociale kant. Uw huisarts kan u daarvoor verwijzen naar onze POH-GGZ. Zij kijkt met u naar de gevolgen van uw klachten op uw leven.
In het eerste gesprek inventariseren we de klachten en hoe dit zo gekomen is. We kijken welke gevolgen dit heeft voor uw dagelijks functioneren.
In het tweede gesprek kijken we wat u zelf graag anders zou willen zien. Uw vraag is het uitgangspunt van de begeleiding. We kijken samen wat het beste bij u past. Dit kunnen gesprekken zijn, een online module, een zelfhulpboek, of een combinatie.
Naast de begeleiding van de POH-GGZ kan het soms verstandig zijn om ook het wijkteam in te schakelen als er ook sociale problemen zijn. Daarnaast blijkt soms dat de aanpak van uw vraag meer tijd en/of expertise vraagt. De POH-GGZ kan dan samenwerken met de GGZ of u doorverwijzen. Zij kent de andere zorgverleners en hun expertise goed. Daardoor kan zij gericht verwijzen naar iemand die bij u en uw vraag past. De gesprekken met de POH-GGZ zijn vertrouwelijk en vallen onder het beroepsgeheim.
Wilt u zelf al iets lezen over psychische klachten of wat u zelf eraan kunt doen kijkt u dan op
Ik heb lichte psychische klachten. Hoe ga ik me beter voelen? | Thuisarts.nl
Afspraak maken
Als de huisarts u doorverwijst naar de POH-GGZ dan kunt u bij de assistente een afspraak maken.
Kunt u onverwachts toch niet komen op de afspraak? Belt u dan uiterlijk 48 uur van te voren af.
Hieronder vindt u meer informatie over verschillende formulieren behandeling en metingen.
Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk.
Om online een afspraak te maken dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.
Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul het formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail.
Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken.
Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.
Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk.
Om de uitslag van uw recente (lab-) onderzoek te bekijken dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.
Via Mijn Medisch Dossier is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:
– Laboratoriumuitslagen
– Lichamelijk onderzoek
– Toegangslogboek
– Verslaglegging
– Overgevoeligheden en bijzonderheden
– Mijn documenten
– Actueel medicatieoverzicht
Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk.
Om uw een e-consult (een belangrijk minder dringend bericht) te versturen aan uw huisarts dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.
Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.
Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk.
Om uw actuele medicatie te bekijken en te herhalen dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.
U kunt via deze website uw eigen chronisch actieve medicatie herhalen. Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan. U hoeft dan bijna nooit meer een herhaalrecept bij uw huisarts aan te vragen.
Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk. Zo kunt u uitslagen inzien, herhaalrecepten aanvragen of een vraag stellen aan uw huisarts. U kunt dit regelen op twee manieren: via de ‘patiëntenomgeving’ op onze website of met de ‘Mijn Huisarts Online’ app.
Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.
Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken.
In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.